ေအာက္ထပ္တြင္ ရထားလမ္းႏွင့္အေပၚတြင္ ကားလမ္းပါဝင္ေသာ ဧရာဝတီ ျမစ္ကူးတံတား
တည္ေဆာက္ရန္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ ေလ့လာဆန္းစစ္မႈမ်ား
ျပဳလုပ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။ ျမန္မာႏိုင္ငံ၌ ပထမဦးဆုံး တည္ေဆာက္သြားမည့္
အဆိုပါ ဧရာဝတီ ျမစ္ကူးတံတား (ဟသၤာတ) ႏွစ္ထပ္တံတားမွာ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ အစိုးရ၏
ေခ်းေငြျဖင့္ တည္ေဆာက္မည့္ တံတားျဖစ္သည္ဟု ဧရာဝတီတိုင္း ေဒသႀကီး
အစိုးရအဖြဲ႕မွ သိရသည္။ "ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ JFE Engineering Corporation က
စီမံကိန္း မန္ေနဂ်ာ Mr.Jin Hiroo အဖြဲ႕ လာၿပီး တိုင္းေဒသႀကီး
အစိုးရအဖြဲ႕႐ုံးမွာ ေဆာင္ရြက္ေနတဲ့ တံတားကိစၥအေၾကာင္း
လာေျပာျပထားၿပီးပါၿပီ" ဟု တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရ အဖြဲ႕မွ တာဝန္ရိွသူ တစ္ဦးက
ေျပာသည္။ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန၊ ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမွ
တာဝန္ရိွသူ တစ္ဦးက ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ ကုမၸဏီတစ္ခုႏွင့္ ၎တို႔ ဌာနတို႔
ပူးေပါင္းတည္ေဆာက္မည့္ ႏွစ္ထပ္တံတား ကိစၥရပ္မွာ မွန္ကန္ေၾကာင္း၊
ေလ့လာဆန္းစစ္မႈ ရလဒ္ကို ႏိုင္ငံေတာ္သို႔ တင္ျပသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာသည္။
"နဝေဒး (ျပည္) နဲ႔ လက္ရိွမွာ ၿပီးသြားတဲ့ ေညာင္တုန္းတံတား (ဧရာဝတီ) ၾကား
မိုင္ ၁၅၀ ေဝးတဲ့ ေနရာမွာ ႏွစ္ထပ္တံတားကို တည္ေဆာက္ဖို႔ လ်ာထားပါတယ္” ဟု ၎က
ေျပာသည္။
ဧရာဝတီျမစ္ အေနာက္ဘက္ျခမ္းမွာ အေရွ႕ဘက္ျခမ္းထက္ ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈ
အားနည္းေနေသးသည့္အတြက္ ထိုႏွစ္ထပ္တံတားကို ေဆာက္လုပ္ရန္
ေရြးခ်ယ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ဟု ၎က ဆက္ေျပာသည္။ ဧရာဝတီတိုင္း ေဒသႀကီး
ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္က လူထုႏွင့္ ေတြ႕ဆုံစဥ္ ဟသၤာတ – သာရေဝါ လမ္းအူေၾကာင္းကို
ေရြးခ်ယ္ထားပါေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့သည္ဟု ဧရာဝတီတိုင္း ေဒသႀကီး
ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးပါတီမွ အတြင္းေရးမွဴး ဦးေအာင္တင္ျမင့္က ထပ္ေလာင္းေျပာသည္။
ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန တာဝန္ရိွသူ တစ္ဦး၏ အဆိုအရ ႏိုင္ငံေတာ္က
ျပန္လည္ခြင့္ျပဳမႈရိွမွသာ တည္ေဆာက္မည့္အခ်ိန္၊ ကုန္က်စရိတ္ႏွင့္ တံတားပုံစံ
အတိအက်ကို သိရိွရမည္ဟု ေျပာသည္။ ၁၉၈၈ ခုႏွစ္ေရွ႕ပိုင္းက ေပ ၁၈၀ ႏွင့္ အထက္
တံတား ၁၉၈ စင္း ရိွခဲ့ရာမွ ၁၉၈၈ ခုႏွစ္ ေနာက္ပိုင္းတြင္ ၂၀၈ စင္း
ရိွသြားၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ဧရာဝတီျမစ္ေပၚတြင္ ၁၂ စင္း ရိွၿပီး ေဆာက္လုပ္ဆဲ
တံတား ၂ စင္းရိွသည္ဟု ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန စာရင္းမ်ားအရ သိရသည္။
ၫြန္႔ဝင္း
ၫြန္႔ဝင္း
By Popular News
6 October, 2012 - 12:12
No comments:
Post a Comment